· Po dzwonku dzieci ustawiają się na boisku w wyznaczonym miejscu.
· Klasy wchodzą i schodzą przed i po zajęciach wraz z wychowawcami.
· Uczniowie zachowują porządek i czystość.
· Nie wolno ruszać, przekładać, zabierać niczego, co jest własnością szkoły hiszpańskiej i jej uczniów.
· Uczniowie, którzy dokonają zniszczenia sprzętu szkolnego, będą obciążeni kosztami naprawy lub zakupu.
· Nie wolno przynosić drogiego sprzętu elektronicznego. Szkoła nie odpowiada za zaginięcie w/w przedmiotów.
· Uczniowie zobowiązani są do przynoszenia materiału szkolnego.
· W przypadku konieczności opuszczenia budynku szkolnego przez dziecko w czasie trwania zajęć, należy powiadomić wychowawcę ustnie, jeśli ucznia odbiera rodzic lub pisemnie w razie, gdy osobą odbierająca jest ktoś z bliskiego otoczenia.
· Zabrania się wstępu osobom postronnym na teren szkoły.
· Zabrania się wstępu osobom nieupoważnionym na teren budynku szkolnego
(zgłaszanie wizyt do wychowawcy, dyrektora lub osoby pełniącej dyżur).
· Obowiązuje zakaz palenia na terenie szkoły.
No hay comentarios:
Publicar un comentario