STATYSTIKA

lunes, 13 de septiembre de 2010

REGULAMIN

      ·      Uczniowie  na  zajęcia  przychodzą  punktualnie.
·      Po dzwonku  dzieci  ustawiają  się  na  boisku  w  wyznaczonym  miejscu.
·      Klasy  wchodzą  i  schodzą  przed  i  po  zajęciach  wraz  z  wychowawcami.
·      Uczniowie  zachowują  porządek  i  czystość.
·      Nie  wolno  ruszać,  przekładać, zabierać niczego,  co  jest  własnością  szkoły  hiszpańskiej  i    jej  uczniów.
·     Uczniowie,  którzy  dokonają  zniszczenia  sprzętu  szkolnego,  będą  obciążeni  kosztami  naprawy  lub  zakupu.
·     Nie  wolno  przynosić  drogiego  sprzętu  elektronicznego. Szkoła  nie  odpowiada za  zaginięcie  w/w  przedmiotów.
·     Uczniowie  zobowiązani  są  do  przynoszenia  materiału  szkolnego.
·     W  przypadku  konieczności  opuszczenia  budynku  szkolnego  przez  dziecko  w  czasie  trwania  zajęć,  należy  powiadomić  wychowawcę   ustnie, jeśli  ucznia  odbiera  rodzic  lub  pisemnie  w  razie,  gdy  osobą  odbierająca   jest  ktoś  z  bliskiego  otoczenia.
·      Zabrania  się  wstępu  osobom  postronnym  na  teren  szkoły.
·      Zabrania  się  wstępu  osobom  nieupoważnionym  na  teren  budynku  szkolnego
(zgłaszanie  wizyt  do  wychowawcy,  dyrektora  lub  osoby  pełniącej  dyżur).
·     Obowiązuje  zakaz  palenia  na  terenie  szkoły.

No hay comentarios:

Publicar un comentario